Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik de mini laptop niet opladen ?

Graag wilde ik de mini laptop opladen, maar dat lukt niet, de stroom stekker doet het niet.
We hebben ook al geprobeerd op de stroom stekker in een ander stopcontact te doen, maar het helpt allemaal niet. Het is allemaal heel nieuw. Misschien weten jullie een oplossing ? Nu kan ik helaas geen gebruik maken van de mini laptop.

Toegevoegd na 45 seconden:
Wat zou ik nog kunnen proberen ? Waar zou het aan kunnen liggen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel, maar dat heb ik nu niets aan. Heb nu de laptop nodig. Vandaar deze vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is echt balen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat voor laptop is het? In geval van acer one heb ik een oplossing maar voordat ik dat verhaal ga typen wil ik eerst even weten of dat zin heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een samsung mini laptop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben bang dat er toch echt iets mis is met je adapter. Die dingen gaan vaker snel kapot. Wij hebben thuis een Dell minilaptopje waarvan de adapter na 3 maanden ook stuk was. Daar kregen we een nieuwe voor toegestuurd binnen de garantie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Euh... Misschien is de oplader gewoon kapot?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan natuurlijk van alles zijn maar dikwijls is het iets heel eenvoudigs. Ik heb bijvoorbeeld een Medion mini lt.
Die deed het in het begin ook niet. Tot ik zag dat op de omvormer (dat doosje waar de stroomdraad ingaat en weer uitkomt naar de pc) aan de voorkant ook een aan en uitknopje zit. daar stond niks over in de handleiding. En toen was het natuurlijk verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat geen uit en aan knop op de stekkerdoos zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nogmaals balen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, niet op de stekkerdoos!!! In de stekkerdoos stop je de stroomdraad naar/ van de PC. Het gaat om de omvormer. Dat is dat zwarte doosjes op de stroomdraad van de PC. Daar zit wel eens een knop op.
Zitten alle stekkers er goed in. Ook in dat rechthoekige doosje aan je oplader? Kan je niet kijken op de site van je laptop merk. Misschien is het een veelgestelde vraag???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing