hoe kan ik voorkomen dat bepaalde emails in mijn spambox terechtkomen?

alle emails van een bepaalde afzender komen altijd automatisch in mijn spambox terecht ik heb al geprobeerd deze afzender als contact toe te voegen in hotmail maar dit lost het probleem niet op. weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? ooit eerder was dit trouwens niet zo

1.3K

Antwoorden (2)

Je kan dit eens bekijken:
-ga naar het tandwiel(rechts boven)
-klik onderaan alle instellingen weergeven
-ga naar ongewenste mail
-verwijder daar de mail die als ongewenst binnen komt
-als deze daar verwijderd is dan zou deze in het vervolg gewoon bij de gewenste mail moeten binnen komen(denk ik)...te proberen
lees ook de link eens
je kan daar ook het mailadres invullen dat niet meer bij ongewenst mag komen.
Toegevoegd op 20 januari 2019 15:42: tekst
fremar
5 jaar geleden
Door het mailadres van de afzender aan de lijst met Veilige afzenders toe te voegen.

Dat doe je door een bericht van die persoon te openen, dan op de drie puntjes er rechtsboven klikken om bij Meer acties te komen. In dat rijtje heb je de keuze Toevoegen aan Veilige afzenders. Klik daarop en sluit af met OK. Vanaf dat moment worden berichten van deze afzender niet meer gemarkeerd als ongewenst.
Amadea