wat betekenen die icoontjes op whatsap?

dus die dubbele vinkjes, enkele vinkjes, en als er gewoon niks staat bij de nickname, dus ook niet ''laatst gezien om''

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld op gv. Als je op deze pagina verder naar beneden gaat zie je 'gerelateerde vragen', daar staat hij tussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar ik bedoel ook, dat als er niks onder de nickname staat.. Wat dat betekend?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je even geen verbinding met het internet.

Antwoorden (4)

1 Vinkje = bericht succesvol afgeleverd bij de server van WhatsApp.
2 Vinkjes = Bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat.

Opmerking: dit geeft niet aan dat het bericht is gelezen, enkel dat het is afgeleverd.

Meer info vind je in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enkele vinkje betekent dat het bericht op de server is afgeleverd. Dubbel vinkje betekent dat het bericht op de telefoon van de ontvanger is bezorgd. Dit laatste betekent overigens niet dat het bericht dan ook gelezen is.

Als je niets ziet bij de nickname heeft de persoon jouw nummer niet in zijn telefoon staan en dus heb je geen Whatsapp contact.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer diegene een ios heeft, dus een iPhone, geldt:
- 1 vinkje , geleverd op de telefoon
- 2 vinkjes , gelezen

Bij alle overige toestellen is bij 2 vinkjes dat ie geleverd is op 't toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 vinkje: succesvol afgeleverd bij whatsapp server
2 vinkjes: afgeleverd op mobiel, dit betekent niet dat het bericht al is gelezen!

Dit geld ook voor de online status, als een contactpersoon op online staat kan het ook zijn dat de telefoon op dat moment ergens mee bezig is, bijvoorbeeld hij word gebeld.