Hoe is het mogelijk om 2 pagina's samen te voegen?

Voorbeeld:
- Op de 1e pagina wil ik graag een brief hebben of bijvoorbeeld een ingescand document.
- Op de 2e pagina wil ik graag een logo van de onderneming en adresgegevens.

Vervolgens wil ik deze twee op één A4'tje samenvoegen. Dus niet twee losse pagina's achter elkaar in 1 bestans. Het liefst met de mogelijkheid om deze direct op te slaan als PDF bestand.

Welke gratis software biedt deze mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een reden dat je niet met knippen en plakken pagina 2 in pagina 1 kunt stoppen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kost te veel tijd om dat iedere keer handmatig te doen.

Het beste antwoord

Afdrukken naar een PDF-printer, waarbij je eerst aangeeft dat je twee A4's op 1 pagina wilt (en dan kun je nog kiezen of dat horizontaal of verticaal dus naast elkaar of onder elkaar komt).
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je een naam van een dergelijk programma noemen?
Amadea
9 jaar geleden
Ik gebruik zelf Dopdf. Gratis te downloaden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk een programma gevonden waarbij echt twee pagina's over elkaar heen te 'printen' zijn: http://www.ipaper.at/en/. Bedankt voor het meedenken!