Mijn pc chrashed hoe los ik het op?

Mijn pc crashte heel veel eerst kon ik niet eens google aan nu heb ik mijn hdd (met alle games er op) geformatteerd maar zodra ik te veel downloade chrashte hij weer bij de makelijkste dingen met chrashen bedoel ik zwart scherm met verticale lijnen.ik zou mu denken dat het aan mijn hdd ligt maar als jullie het weten zou ik dat graag horen!
Dit zijn mijn specs ik heb windows 10 pro:
Motherboard: ASrock h81M-DGS

SSD(tweede memory): samsung 850 PRO

Tweede memory: Seagate barracuda 1 tb

Voeding: be quiet nr BQT L7-430W

Eerste memory: Kingston hyperX Beast KHX24C11T3K2/8X

CPU: Intel (R) core (TM) i5-4440 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz

Grafische kaart: MSI r9 280 gaming 3G

Case: sharkoon tg5

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Meer geheugen?

Antwoorden (1)

Let op waar je de downloads opslaat. Misschien is er op de achtergrond iets actief dat je weg lan werken. Open Taakbeheer met Crtl + alt + delete. Daar kan je zien hoe hard computer aan het werk is. Als hij te veel moet doen (te weinig RAM-geheugen) dan gaat ie ff een tukkie doen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
gvrox
5 jaar geleden
Daar wordt de PC hooguit traag van, maar gaat daar (als verder alles goed is) niet van crashen.