Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Voor windows: Paint.net Hartstikke gratis en een prachtig stuk software. Werkt ook lekker snel. (zie bron)

Voor Linux: the gimp. Idem. (niet in bron, want ze is bij de meeste distros standaard geinstalleerd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gimp is een gratis en goed programma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer eens Picasa 3 dat is een gratis programma. Even googlen op Picasa 3 downloaden en je bent klaar. Hij bevalt mij prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik als het echt nodig is:

PhotoFiltre
Artweaver.

voor heel eenvoudig:
XnView
FS Image Viewer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Adobe Photoshop .!

http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-g-a-x-l.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gimp en Gimpshop (als je aan de interface van Photoshop gewend bent). Beide gratis en legaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ArcSoft Photostudio is ook een geweldig fotobewerkingsprogramma waar je werkelijk alles mee kunt.
Deze kun je gratis downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
picnik is ook een goede, zeker de moeite waard. Je hoeft alleen maar een foto uit je bestand te uploaden en dan kun je aan de slag.

Toegevoegd na 20 minuten:
ik bedoel picnik.com
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan wat je wilt. Voor de simpele basisdingen is Irfanview heel vriendelijk in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing