Het ligt er aan welke site de blogger gebruikt, maar de meeste pagina's bieden wel RSS feeds aan.
Hiermee kun je makkelijk updates binnenkrijgen zonder dat je elke keer de site moet openen.
Er zijn verschillende apps en sites voor, ik maak zelf gebruik van Inoreader (website, en ook app voor telefoon/tablet).

Je kunt o.a. ook nieuwswebsites toevoegen, en dan komen alle updates op 1 centrale plek binnen.
Toegevoegd op 06 november 2018 09:10: bron
Ritsuka