Zoals je al schrijft in Word onderdeel van Microsoft Office. Het is helaas niet los te koop. Je betaalt dus altijd voor het volledige pakket. Er zijn natuurlijk wel gratis alternatieven die ook prima werken, bijvoorbeeld LibreOffice.
Natuurlijk kun je ook een beperkte versie van Word gratis gebruiken, als je beschikt over een gratis Outlook.com account.
Toegevoegd op 22 mei 2018 14:43: bron, tekst
bamibal
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Toch heb ik een Officepakket dat niet volledig is, maar alleen Word, Excel en Powerpoint bevat.
bamibal
5 jaar geleden
@Amadea Er zijn verschillende edities van Office met meer of minder onderdelen. Daarnaast kun je er bij de installatie voor kiezen welke onderdelen je wilt installeren. Je kunt dus prima alleen Word installeren. Maar je zult dan toch een heel Office-pakket moeten kopen.
luciano
5 jaar geleden
Bedankt. Heb het reeds bekeken. Is er ook een mogelijkheid om alle documenten die ik tot hiertoe reeds opgeslagen had in Word Office, over te zetten naar LibreOffice ?
LeonardN
5 jaar geleden
Libre Office opent bijna alle Office/Word-bestanden. Ik zou zeggen download het gewoon en kijk hoe goed het inladen werkt.
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
je zou ook de Word mobile versie kunnen gebruiken. Deze is gratis. wel iets beperkter in functies. te downloaden in de Windows Store
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/word-mobile/9wzdncrfjb9s
luciano
5 jaar geleden
Inderdaad Libreoffice opent heel wat bestanden, behalve Word. Krijg de melding: this program cannot be run in DOS mode. Document bestand is vergrendeld (abonnement verlopen !). Iemand misschien toch nog een oplossing zodat ik niet al mijn documenten
opnieuw dien in te brengen.
LeonardN
5 jaar geleden
Maak daar even een nieuwe vraag van. Kijk ik er vanmiddag even naar.