Ik kan niets meer downloaden op Microsoft Store, wat kan ik hier aan doen?

Ik ben zojuist erachtergekomen dat ik niets meer kan downloaden en ik wil Instagram downloaden.
Ik gebruik Windows 10 en ik vind dit een rare probleem.
Ik stuur ook een screenshot mee.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Wat is de error die je krijgt als je op downloaden drukt?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Screenshot laat alleen de MS store zien, nou die ken ik wel.
SimonV
5 jaar geleden
Kan het te maken hebben met je blokkering door Microsoft?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV, mijn account is wel geblokkeerd maar tot nu kan ik die omzeilen.
Zou ik een nieuwe Microsoft account moeten nemen misschien?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik denk dat ik een oplossing heb gevonden: Een nieuwe account aanmaken.
Misschien zit er dan niks anders op maar antwoorden en reacties zijn nog steeds welkom

Antwoorden (1)

1. is je opslag misschien vol?
2. is het beschikbaar voor desktop?
3. Heb je al je laptop/computer met Shift+uitknop al ingedrukt (dan reset je hem maar alles blijft nog wel behouden)