Hoe kan ik mijn telefoonscherm bedienen vanuit mijn laptop?

Gisteren is mijn LCD scherm stuk gegaan. Dit betekent dat het beeldscherm geen kleur of iets meer weergeeft. Alleen zwart met een paar strepen. Ik kan Siri enz. nog wel gebruiken. Ik ben nu benieuwd als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop, of ik dan de telefoon kan bedienen. Want (volgensmij) werkt het touchscreen ook nog.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Ik ga er gezien je verhaal even vanuit dat je een iPhone gebruikt. Helaas staat Apple het niet toe om haar apparaten op afstand te bedienen. Je zult je scherm dus moeten (laten) vervangen.

Op Android-telefoons kun je via usb een toetsenbord, muis en/of scherm aansluiten. Hiervoor moeten wel de juiste verloopkabeltjes worden aangeschaft.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas geen optie om hem draadloos te besturen

Wel Met Kabel,

kun je Een Lightning to HDMI kabel Kopen en Aan Je TV aansluiten

Er zijn 2 versie's

Deze (Goedkopere Versie)
https://www.bol.com/nl/p/hdmi-naar-lightning-kabel-8-pin-digital-av-hd-tv-adapter-voor-iphone-6s-5s-ipad-air-disqounts/9200000065281367/?Referrer=ADVNLGOO002018-G-37743965275-S-275575558305-9200000065281367

Anders De Onderstaande, Is een Duurdere Versie !