backup maken van de hele computer met 1 druk op een knop?

hoe kan ik een backup maken van alle bestanden op mijn computer. graag een simpele manier

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Windows 7: klik op het vlaggetje bij je klok. klik op onderhoudscentrum openen. Klik in het nieuwe scherm op onderhoud. Daarna kun je je backup instellen.

ik heb hier alles op een externe harde schijf opgeslagen,die zijn niet zo heel duur meer

Met 1 druk op de knop, bedoel je hopelijk niet al te letterlijk ? ;) Wel zeer gebruiksvriendelijk en vlot (mits je eerst ff een iso cd brandt via de download daar) en gratis, kan je dit eens proberen:PING Zoals al gemeld als antwoord, en je heb nu Win7 op je pc, dan kan dat ook vrij vlot. http://www.websitesupporters.com/wat-doe-jij-als-je-computer-crasht.html Je kan nog wat extra googlen hierover, maar voorheen beviel me deze backup methode goed. (nog langer geleden vond ik Norton Ghost Image erg vlot en degelijk)

Windows 7: klik op het vlaggetje bij je klok. klik op onderhoudscentrum openen. Klik in het nieuwe scherm op onderhoud. Daarna kun je je backup instellen. let op!! het moet wel een cd zijn met veel geheugen!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100