De werkbalk Snel starten, die zich naast de knop Start in de taakbalk van Windows bevindt, beschikt over de knop Bureaublad weergeven. Hebt u meerdere vensters geopend, dan keert u met één klik op dit pictogram terug naar het bureaublad. Is het pictogram niet beschikbaar of hebt u het per ongeluk verwijderd? U kunt het gewoon opnieuw aanmaken. Open Kladblok (Start, Alle programma’s, Bureau-accessoires, Kladblok) en neem de volgende regels over in een leeg tekstbestand:
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
Sla het bestand vervolgens op als Bureaublad weergeven.scf. Hierna kunt u het bestand verslepen naar de werkbalk Snel starten en hierboven loslaten. U hebt het pictogram in ere hersteld.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

regtermuis op leeg gedeelte van de startbalk dan eigenschappen. je kunt hier opties aanpassen voor het menu snelstarten en zo je icoontje weer terugplaatsen ook kan het zijn dat hij automatisch wordt verborgen dit kun je bij dezelfde opties uitzetten suc6