Hoe plaats ik een link?

ik ken geen andere methode dan het overtypen van het hele adres, en dat is soms een heel getyp, en foutgevoelig.
dat moet makkelijker kunnen.
graag in jip en janneke taal.

2.2K

Het beste antwoord

Sleep met je cursor (van voor naar achter, of van achter naar voor) over de link. Nu heb je je link geselecteerd. Ga nu op de geselecteerde link staan en klik met je rechtermuisknop op de geselecteerde link. Kies 'kopieren'. De link staat nu in je klembord. Het enige wat je nu hoeft te doen is de link te plakken. Ga op de plek staan waar je de link wilt hebben, klik nu met de rechtermuisknop op plakken, en je hebt de link geplakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een mooie link (dus met een blauw onderstreepte tekst die niet het URL is) kun je niet overal maken.

Wil je het URL (webadres) ergens neerzetten zonder het over te hoeven typen, klik dan met je rechtermuisknop op de link. Kies dan voor "Snelkoppeling kopiëren" of iets wat daarop lijkt (de precieze tekst hangt van je Internetbrowser af).

Ga dan naar de plek waar je het adres in wilt voegen. Doe daar Control-V, of klik met je rechtermuisknop en kies dan voor "Invoegen".
Cryofiel
13 jaar geleden
Je plaatst de cursor over de link. Dan klik je met rechts en selecteer je: Link copieren. Dan zit de link in je computer geheugen en kan je die weer ergens plakken (Het makkelijkste hiervoor is control + v).