Hoe verwijder je de aanbevolen zoektermen?

als ik bij facebook inlog druk ik, nadat ik mijn e-mailadres ingevuld heb, op tab. Dan springt de cursor op het vak waar je je wachtwoord in moet vullen. Per ongeluk heb ik op capslock gedrukt en nu staat er als je je e-mailadres in gaat voeren aanbevolen zoektermen onder waar onder andere ook mijn e-mail adres staat met mijn wachtwoord (in capslock). Ik zou dit graag verwijderd willen hebben zodat andere mensen het niet kunnen zien als ze inloggen. Hoe krijg ik dit weg?

Sorry voor mijn eventuele onduidelijkheid, maar ik weet de termen niet allemaal en heb geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te vertellen.

Gr, Mees

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit doe je door met de muis op de suggestie te staan die je weg wilt hebben en vervolgens op delete te drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is Afhankelijk van welke browser je gebruikt
Bij Ie (je standaard Windows internet browsers) klik je op extra (dit kan tegenwoordig bij èèn nieuwere versie ook èèn tandwiel aan de rechterkant zijn) en ga naar internetopties het venster dat je hier door krijgt zie je browsergeschiedenis en knop verwijderen staan
Klik hier oP en vink formulier gegevenens en wachtwoorden aan en druk op verwijderd