Kan ik niet opgeslagen wijzigen aan een document herstellen?

Na 1,2 uur gewerkt te hebben aan het verbeteren van mijn werkstuk stopte word met werken toen ik het gewijzigde bestand wilde opslaan op onedrive. De wijzigingen zijn nu verloren. Is er een mogelijkheid om ze nog te achterhalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik weet niet of het volgende je gaat helpen, maar ik heb zelf ook wel eens te maken gehad met een onderdel van MS Office, bijvoorbeeld Word, dat vastliep terwijl ik in een bestand aan het werken was. Maar ik hoop dat het volgende je wel helpt.

Word slaat vaak om de zoveel tijd het bestand op als tijdelijk bestand. Als je Word na het vastlopen opnieuw opent, zal het programma je de optie geven om dit tijdelijke bestand te openen.
Als Word je niet deze optie geeft kan je ook nog op zoek gaan naar de map met je tijdelijke bestanden. Veel zaken, die je op je computer doet worden in deze map opgeslagen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord.
Ik heb het document nadat office word opnieuw was opgestart opgeslagen. Misschien had ik dat niet moeten doen achteraf. Want als ik nu op info druk bij het document en kijk onder "Document beheren" dan staat daar dat er geen niet- opgeslagen wijzigingen zijn. Wat nu?
AnnBoo8146
6 jaar geleden
Ik ben bang dat je het tijdelijke bestand nu kwijt bent. Dan heb ik ook geen advies meer voor je.