Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik niet opgeslagen wijzigen aan een document herstellen?

Na 1,2 uur gewerkt te hebben aan het verbeteren van mijn werkstuk stopte word met werken toen ik het gewijzigde bestand wilde opslaan op onedrive. De wijzigingen zijn nu verloren. Is er een mogelijkheid om ze nog te achterhalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet of het volgende je gaat helpen, maar ik heb zelf ook wel eens te maken gehad met een onderdel van MS Office, bijvoorbeeld Word, dat vastliep terwijl ik in een bestand aan het werken was. Maar ik hoop dat het volgende je wel helpt.

Word slaat vaak om de zoveel tijd het bestand op als tijdelijk bestand. Als je Word na het vastlopen opnieuw opent, zal het programma je de optie geven om dit tijdelijke bestand te openen.
Als Word je niet deze optie geeft kan je ook nog op zoek gaan naar de map met je tijdelijke bestanden. Veel zaken, die je op je computer doet worden in deze map opgeslagen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord.
Ik heb het document nadat office word opnieuw was opgestart opgeslagen. Misschien had ik dat niet moeten doen achteraf. Want als ik nu op info druk bij het document en kijk onder "Document beheren" dan staat daar dat er geen niet- opgeslagen wijzigingen zijn. Wat nu?
AnnBoo8146
6 jaar geleden
Ik ben bang dat je het tijdelijke bestand nu kwijt bent. Dan heb ik ook geen advies meer voor je.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding