Waarom wordt de vraag of ik de inhoud van de prullenbak op de computer wil verwijderen, op twee manieren gesteld?

Een beetje lange vraag qua zin, maar ik leg het hier even uit.
Wanneer ik met de rechtermuisknop de prullenbak wil legen stelt deze de vraag ''Wilt u de 12 items verwijderen?''. Een andere keer is deze vraag ''Wilt u alle items verwijderen?''.
Waarom wordt de ene keer met een getal gewerkt en de andere keer niet?

Antwoorden (1)

Als het aantal items een bepaald nummer overschrijdt dan is er een kantelpunt bereikt waar het feitelijk niets meer uitmaakt of het om 101313 bestanden gaat of 101312 en dan wordt het 'alle bestanden verwijderen?' Kan overigens niet ontdekken op internet waar dit kantelpunt ligt.