Kan diegene die je van Snapchat wil verwijderen dit zien als je dit gedaan hebt?

Kan diegene die je van Snapchat will verwijderen dit zien als je dit gedaan hebt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
25.6K

Antwoorden (1)

niet direct, echter kan het wel als jij op je naam drukt in zijn lijst. Hij kan dan namelijk niet meer je snapscore zien. Ook kan hij je story hoogstwaarschijnlijk niet meer zien. Daarnaast, als je dit aan had, kan hij je niet meer zien in de snapmap. Als laatst kan hij het zien als de persoon je een snap wil sturen. In dit geval komt er in plaats van een rood pijlachtig plaatje een grijs tekstwolkje.