Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er mis met mijn laptop?

Mijn laptop werkt de laatste 2 weken erg raar. Soms laat hij niet op en blijft hij 1% op andere tijden staat hij op 100% maar bij het verwijderen van de adapter valt mijn laptop gelijk uit. Dit is elke keer zo 100% maar kan niet zonder adapter het is een game laptop van 1100 euro en nu ander half jaar oud. Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
794
Ritsuka
6 jaar geleden
Klinkt als een accu probleem
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar hoe los ik dit op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je laptop, aan de stroom staat thuis, is het verstandig, om de accu te verwijderen. Een accu die te vaak wordt opgeladen, zal in de loop van tijd slechter worden. Advies; koop een nieuwe accu (zijn echt niet zo duur ) Plaats die in de laptop, en laad hem op. Speel je thuis, en staat er stroom op, verwijder de opgeladen accu. Belangrijk, laat de accu geheel leeglopen. Dus niet tussen door telkens opladen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn game laptop heeft een in gebouwde accu dus dit is moeilijker dan het lijkt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is de batterij die er in gaat.
http://www.batteryupgrade.nl/shopBrowser.php?assortmentProductId=47117290&shopGroupId=60338771&tracker=adwords_nl_GP-pla_Notebook&gdataKwd=&gdataType=pla&gclid=EAIaIQobChMInar_svm72AIVxBbTCh2yyQODEAQYBSABEgITm_D_BwE#/assortmentProductId/47117290/shopGroupId/60338771

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding