Hoe kan ik mijn pdf bestanden overzetten naar mijn ereader?

Ik wil een ereader gaan kopen en daar mijn zelf gescande bladmuziek in opslaan.

Ik zal gaan kiezen tussen de Onyxboox N96C ML en de Icarus E1053BK - C

Het gemak waarin ik de bestanden over kan dragen wil ik meenemen in mijn keuze.

Alvast bedankt voor je reactie!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb er meerdere geprobeerd maar anisoft is de beste voor pdf naar epub tot nu toe.