als iemand op facebook opeens zijn profiel op prive zet kun je dan nog zien of hij een relatie heeft?

ik ben nog geen vrienden met deze persoon maar eerst stond het profiel niet op prive en kon je zien dat hij eenrelatie had, nu staat het opprive en kun je alleen de geb datum zien en in welke stad hij woont. betekend dat dat hij vrijgezel is of moet ik hem echt toevoegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (4)

Ik denk dat je dat niet helemaal kunt vertrouwen.

Je kunt namelijk in het profiel invullen wat jezelf wilt, iemand die te slechter trouw is vult datgene in wat nodig is om zij doel te bereiken.

Als een persoon in eerste instantie aangeeft dat hij een relatie heeft en daarna plots geen relatie meer zet mij dat in ieder geval aan het denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
privé is privé toch? maar je moet internet niet altijd vertrouwen. ja, soms moet je vriend worden, want in dat geval kan diegene het accepteren, of jij het mag zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad als een profiel op een slotje staat, alleen zie of hij een man of een vrouw is en jullie gemeenschappelijke vrienden. als ik jou was gewoon toevoegen, als je 'm niet of een beetje kent. of aan een vriend vragen die hem heeft of fb !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het prive is kan je dat niet zien of mischien heef hij/zij ingesteld dat alleen vrienden mogen zien

Toegevoegd na 1 minuut:
let wel op ze kunnen invullen wat ze willen

Toegevoegd na 3 minuten:
met die relaties