Mijn rechtermuisknop is stuk. Bestaat er nog een keyboardfunctie die functioneert als een rechtermuisknop?

Ik dacht dat het iets met alt was

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt in ieder geval wel selecteren, kopiëren, en plakken zonder de muis te gebruiken.
Contr a is alles selecteren
Contr c is kopiëren
Contr v is plakken.
Misschien kun je hier voorlopig iets mee

Antwoorden (3)

[Shift] [F10].
SimonV
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+Nooit geweten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@ SimonV ook +
@conqie goede link voor Control toets Vergeet niet alle pijl toetsen.als je [Ctrl] [F10] gebruikt.Je kunt dan ook de meeste menu's
doorlopen met een combinatie van de pijl toetsen
en Enter om allerlei commands uit te voeren. Jaren gelden ontdekt toen mijn muis niet werkte.
Had toen maar wat gespeeld op het toetsenbord
tot ik een "patroon" zag. ha ha
FN + PAGE UP geloof ik.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
-Ik geloof van niet. (En als wel Fn is een toets die je ziet bij voornamelijk laptops, de combinatie functie van de Fn+andere toets is geen gegeven. Wat het op de ene laptop is, is het niet op de andere. Als je een laptop hebt met Fn is het de vraag waarom je het niet probeert en dus iig zeker weet dat het werkt voor jouw laptop, en als je geen Fn-toets ontdekt op je desktop-toetsenbord snap je dat probleem en dat het dus voor velen geen oplossing zal zijn. Hier iemand die met Fn+Page up/down zijn volume regelt:
http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3517/t/18511981
Bij een windows toetsenbord de menu-toets. (Tussen de rechter Alt en de rechter Ctrl toets.)
rose
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+