Mijn laptop hangt vast na enkele minuten. (ongeveer 3 minuten) wat moet ik doen?

Mijn laptop hangt vast na enkele minuten. Hij bevriest als het ware. Ik heb geen idee wat ik eraan moet doen. Het gebeurde nadat GTA v crashte en ik vervolgens de computer op nieuw wilde starten om het probleem te verhelpen. Ik kan wel in safe mode komen zonder problemen.

Specificaties:
Windows 10
Intel i7 6700HQ
Nvidia GeForce gtx 960m
8 gb ddr4 ram

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ctrl+alt+delete werkt kun je eerst dat proberen. De taak beëindigen waar hij op vast loopt. Als dit niet werkt kun je de aanknop 1 keer indrukken en kijken of hij wilt restarten. Als dit ook niet werkt de knop voor een tijdje ingedrukt houden en hem uit laten staan voor een paar minuten voordat je probeert hem weer aan te zetten.

Zoek eerst in de logboeken van windows naar het probleem. let wel, er zijn meerdere logs te vinden dus alles checken. Daar naast alle drivers (zowel van laptop als games) up2date houden. En is het een oudere laptop, dan je BIOS ook eens updaten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100