Waarom krijgt mijn partner reclame op de iPhone van mijn zoekacties?

Heb ik net gezocht op internet voor een leuk sinterklaaskadeautje, krijgt zij een reclame op haar iPhone. "Leuk cadeau, doe die rode maar..... " . Weg verrassing...

Wat doe je daar aan ?

Rik

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Waarmee heb je gezocht op internet?
TurfGraver
6 jaar geleden
Ps. Koop de.blauwe, is het toch een verassing. :x
Ritsuka
6 jaar geleden
Gebruiken jullie dezelfde pc en browser?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
We gebruiken verschillende iPhones (met eigen appleID) wel allebij safari.
TurfGraver
6 jaar geleden
Bij verschillende apparaten met een eigen ID is dit wel vreemd.
Tenzij jullie iets van een gezamenlijk account van iets (facebook o.i.d.) hebben waar beide apparaten op inloggen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zelfde WiFi adres ? iP ?
dudemeister
6 jaar geleden
sowieso uitzetten:
ga naar Instellingen ; Privacy ; onderaan Reclame.
zet vinkje aan - naar groen - bij Beperk reclametracking

Antwoorden (1)

Hier is helaas niet veel aan te doen, aangezien jullie gebruik maken van dezelfde wifi / hetzelfde IP adres hebben. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is om met een andere wifi verbinding ( dus bij vrienden/familie/werk/bibliotheek) cadeaus te zoeken, of op een andere plek je 3g gebruiken. Dit is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing...
Het gebruiken van de incognito-modus werkt niet

En als niks werkt moet je met de drukte de stad in om cadeautjes te zoeken, in dat geval, alvast sterkte