Waardoor kan vakantieveilingen.nl korting geven?

Waarom kunnen ze goedkoper arrangementen aanbieden dan anderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Omdat de bedrijven die iets aanbieden bij vakantieveilingen daar zelf voor kiezen.

Zoals bijvoorbeeld de paintball boerderij in Ermelo. Die heb ik daar naar gevraagd toen ik een keer een arrangement voor 6 personen had voor €5,-

Zij boden dit zelf zo aan, om zichzelf bekend te maken.
Mensen kopen voor €5,- zo'n ticket, en als het bevallen is, komen ze een volgende keer misschien wel zonder een ticket van vakantieveilingen en betalen de gewone entre.

Het is eigenlijk een vorm van reclame maken.

Sommige dingen hebben een start bod, vaak vakantieparken. Dan begint het eerste bod bij minstens €150,-