is het mogelijk om op dit toestel Lenevo E535 AMD A6-4400M 500GB HDD 6GB RAM Windows 10 gta san andreas te spelen ?

Is het mogelijk om op dit laptop GTA san andreas op te spelen zonder lagg ? Heb niet veel verstand

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan jij een aanraden geven welke goed en niet al te duur is
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan je een link a.u.b delen met dat veiling wat je bedoeld
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Niet echt veel maar 220,-
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met 220 kan je geen laptop kopen, die aan jouw wensen voldoet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.systemrequirementslab.com/cyri Dit is een hele handige site die in enkele seconden kan zien of jouw specs voldoen aan de aanbevolen én minimum eisen van een game. Als je deze site bezoekt en jouw game opzoekt en vervolgens de stappen volgt, zal je zelf een conclusie kunnen trekken.

Antwoorden (1)

Ik zou het er niet op wagen, als je GTA wil spelen raad ik je aan om een betere processor (rond de 6 cores) en iets meer werkgeheugen (rond de 10 gb), een goede videokaart (zoals de GTX serie) zou ook nog kunnen helpen. Maar ook voor dit geld; Voor niks gaat de zon op....