Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke add-blocker voor de ipad werkt WEL goed?

Ik heb een poosje Ad blocker gebruikt maar die doet het steeds maar een enkele dag en dan komt reclame weer terug. Et zoals Christal, 1blokker. Better kost €5 dat is te duur. Die doen het allemaal niet meer na enkele dagen.
Graag wil ik een heel eenvoudige zoals die ad blocker was. Je hoeft niks in te stellen en je browser ziet er hetzelfde uit als gewone safari.
Het liefst een gratis app en anders eentje die echt echt zeker goed werkt als die betaald is.

Deze vraag had ik eerder al eens gesteld (hij is nu erwinderd dus ik stel hem niet twee keer) maar de antwooden die ik kreeg werkten niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
erwinderd = verwijderd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het zeker dat die het doet? Ik betaal liever niet. Omdat de meeste het niet doen. Deze kost geld.
capthavoc
8 jaar geleden
welke browser gebruik je je op ipad ? gebruikt dezelfde als die je op pc of zo gebruikt
vaak als het daar wel goed is dan worden de setting overgenomen chrome is toch een van de betere als je een gmail adres hebt adblocker ext installeren en klaar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

adblocker voor ipad free version no virus download maar in de appstore
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Doet het ook na een poos niet meer helaas
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing