Waaraan ligt het dat als ik iets intik op pc, de tekst met vertraging erop komt?

Het is niet altijd zo, maar het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat wanneer ik een tekst aan het typen ben op computer, dat de tekst niet op het scherm verschijnt, soms moet ik toch wel een tijdje wachten. Dan maak ik vanzelfsprekend ook wel schrijffouten omdat ik dan niet meer weet waar ik ben. Ik heb dit in mijn mail, maar op facebook heb ik dit ook al gehad. Dat is heel vervelend . Waaraan zou dit kunnen liggen en kan dit verholpen worden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Heb je al eens met taakbeheer gekeken wat voor processen er allemaal draaien op het moment dat je die vertragingen hebt?
Het kan zijn dat bijvoorbeeld je virusscanner op dat moment op de achtergrond aan gaat en je computer heel erg bezig houdt.
Taakbeheer kun je starten door CTRL+ALT+DEL te drukken en te kiezen voor taakbeheer, of in het Engels Taskmanager. Je kunt ook met de rechtermuisknop op de taakbalk onderin klikken en taakbeheer starten kiezen.