Mijn charms balk in Windows 8.1 is weg, hoe krijg ik deze terug?

Sinds een paar dagen heb ik de charms balk in de hoeken niet meer. Ik ben eraan gewend, dus wil ze graag terug.

Wie weet hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Op je bureaublad Windows toets+c indrukken rechter muisknop op je taakbalk daar eigenschappen kiezen.

Of direct met je rechter muisknop op je taakbalk klikken en dan eigenschappen als hij er al staat.

Daar tabblad navigatie aanklikken en bij hoeknavigatie kijken of "de charms weergeven als ik naar de hoek ga" aangevinkt staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze instellingen staan al aan, maar de charmbalk verschijnt niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even uit zetten bevestigen en weer aan zetten wil wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelukt! Dank voor je hulp.