Als je een google play aankoop TWV 37€ doet terwijl je nog 40€ (van google play card) hebt ingewisseld, heeft dat geld prioriteit over de creditcard?

Of moet je dit instellen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Erna55
6 jaar geleden
Kun je uitleggen wat je bedoelt met : " heeft dat geld prioriteit... " ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou zeg maar: wordt dat geld eerst gebruikt of moet ke dat instelleb

Antwoorden (1)

De vorige keer dat ik betaalde in de play store werd er eerst het geld uit mijn google play account gebruikt, daarna werd er gevraagd hoe ik de rest van het geld wou betalen.

Het is dus zo dat het geld van je google play account prioriteit heeft over je credit card.
Jaspro101