Als ik een mail verstuur komt de verzonden mail ook als nieuwe mail in postvak in, hoe stop ik dat?

Als ik een email verstuur, gaat er een kopie naar verzonden mail. Maar sinds kort krijg ik die verzonden mail ook als nieuwe email in mijn postvak-in. Hoe zorg ik dat die mail niet ook naar postvak in gaat?
Ik gebruik het standaard mail programma van de ipad.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Staat bij de instellingen de optie "bcc aan mij" misschien aan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee die staat uit.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk staat uw eigen e-mailadres in de cc. Als je wilt dat dit stopt moet je het volgende doen:

- klik Op het icoontje om een nieuwe email te schrijven
- klik op de cc ( onder e-mailadres geadresseerde)
- verwijder jezelf
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee dat staat er niet. Er staat niks bij cc
In Gmail is er een optie (onder sending mail): 'stuur een verzonden mail ook naar mijzelf' o.i.d. (of: save a copy) , die dien je uit te vinken. Je vindt het onder het tandwieltje rechtsboven en dan settings / instellingen.

Deze optie is soms overigens wel handig, als je mailt vanaf je telefoon en je wilt het bericht zelf op je desktop opslaan in je verzonden items
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gebeurd ook als ik een mail verplaats van ongewenste post naar inbox. Dan geeft ie die als nieuwe mail in de inbox terwijl hij al geopend is geweest.
Ik gebruik alleen mobile aparaten, geen pc oid.