Hoe kan ik zorgen dat als ik op een link klik op een website, dan ik dan naar een bepaald gedeelte van de tekst eronder ga? Dus bijv. naar 2/3

xhtml!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet in de pagina waar je naar toe wil een bladwijzer maken:

nuttige tips

Daarna maak je een hyperlink naar die plek op de pagina:

Link naar nuttige tips

Toegevoegd na 6 minuten:
Kijk ook bij de link voor een uitgebreide uitleg (op een site met heel veel uitleg!!!)
rose
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Graag gedaan ;-)
Bovenstaande klopt helemaal, alleen even een kleine correctie (misschien was het een typefoutje):
Link naar nuttige tips

moet zijn:
Link naar nuttige tips

of wat ook kan:
ga naar onderen
of

bovenaan pagina zet je:

en op 2/3 zet je onder de tekst dan dit:
terug naar boven

Succes!