Hoe krijg ik de Hotmail instelling van mijn pc?

Op mijn werk moest ik een mail versturen via een extern Internet pagina. Toen ik op het email adres drukte moest ik een outlook account koppelen omdat deze niet via mijn werkmail doorgezet werd alleen via outlook. Dat heb ik gedaan en ik kwam in mijn Hotmail en heb de mail verstuurd.

Maar ik wil dit er nu uit hebben omdat op het startscherm op mijn werk de Namen van jarigen worden weergegeven op mijn startpagina ( zie foto ) en een envelopje met hoeveel Hotmail berichten ik heb.
Hoe haal ik die koppeling uit de pc op mijn werk? Waar kan ik zien waar mijn Hotmail account gekoppeld is aan de pc op mijn werk?

Toegevoegd na 2 minuten:
Krijg de foto er niet op

Antwoorden (1)

Om de Hotmail instellingen van je pc te bekijken, ga je naar het Configuratiescherm. Klik op 'E-mail' en selecteer 'E-mailaccounts'. Hier kun je de instellingen van je Hotmail-account bekijken.
Bronnen:
een maand geleden