hoe draai ik in openoffice.org een vel papier op zijn zijkant?

Ik heb overal al gekeken, maar nergens zie ik hoe het zou kunnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit serieus of een grap of fout geschreven op zijn zijkant draaien? Wat wou je erop drukken dan, of vraag je dadelijk hoe bedruk ik mijn papier aan de zijkant?

Het beste antwoord

Dat gaat via de pagina-opmaak.

Ik heb de Engelstalige versie. Daar heet het Format  --> Page. In de Nederlandstalige versie heet het waarschijnlijk Opmaak  --> Pagina, maar dat kun je met behulp van onderstaande plaatjes waarschijnlijk zelf makkelijk uitvinden.

Toegevoegd na 4 minuten:

(Even op de plaatjes klikken om een grotere, leesbaardere versie te zien.)
Plaatje bij antwoord
Cryofiel