Bestaat er een muziekspelertje waarmee je eigen muziekjes op bijvoorbeeld een forum kan afspelen?

ik wil liever geen link plaatsen, maar echt een spelertje met mijn muziekje er in, zodat mensen op het forum het zó aan kunnnen klikken om af te spelen, ipv dat ze naar een link toe moeten of het bestand moeten downloaden.

iemand een idee?

Toegevoegd na 26 minuten:
een speler embedden dus... kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op en forum zal dat moeilijk gaan, omdat forums meestal alleen bbcode toestaan. Het is wel mogelijk in html. In de nieuwste versie van html (html 5) is er zelfs een audio tag, maar ook in vroegere versies van html was dit mogelijk via de "embed" tag.

Je zou wel het bestand kunnen uploaden naar een filehost, en de link zo delen, of een youtube-filmpje zoeken van het liedje dat je wilt laten horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan op myspace een muziekaccount maken. Dan kan je al je nummers op zetten in een speler.