Waarom kan ik geen emails meer openen ?

Ik wil mijn email openen op mijn samsung telefoon maar hij geeft constant aan dat het serverwachtwoord is gewijzigd, ik heb het n

Toegevoegd na 46 seconden:
Niet gedaan hoe kan ik dit weg halen want ik kan nu geen emails meer lezen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Kan het dat een huisgenoot dat gedaan heeft ?

Antwoorden (1)

Met mijn Samsung Galaxy J5 had ik hetzelfde. Ik heb de app helemaal verwijderd en een nieuw Google account aangemaakt. Daarna heb je geen problemen meer.