Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn videokaart het niet?

Ik ben zelf een fanatieke gamer dus ik ben vrij afhankelijk van mijn video kaart. 3 dagen geleden kon ik nog gewoon al mijn spellen spelen toen ineens 2 dagen geleden mijn video kaart er mee op hield.
Mijn pc doet het nog gewoon ik krijg ook nog gewoon beeld maar als ik een van mijn spellen wil opstarten staat er "uw beeldscherm is momenteel niet aangesloten op een Nvidia GPU" terwijl mijn hdmi gewoon zit aangesloten op de hdmi poort van mijn video kaart.
Aan de divers kan het niet liggen want die heb ik allemaal gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd en tot hun nieuwste versie geupdateen en nog steeds doet hij het niet. ik hoor graag wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen.

Mijn specs zijn:
Intel core i5-4690S
Msi Z97 gaming 5
GeForce GTX 1060
8GB DDR3 Kingston Ram
1T HDD

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien toch een driver probleem download anders een snappy driver installer. Deze tool verzameld alle laatste drivers voor je Windows let wel het pakket is nu 12gb in totaal maar bevat veel drivers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding