hoe los ik een te grote videokaart op on een kleine kast?

Ik wil een Zotac 1070 kopen tweedehands. Deze kan ik voor een mooie prijs overnemen maar mijn kast (antec three hundred 2) is iets te klein. De kast kan max 318 mm terwijl de kaart 325 mm is.

Is er een mogelijkheid dat dit passend wordt? Het achterste waar de videokaart uitkomt zit het hdd rek.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
kun je een deel van je HDD rek verwijderen door dit los te schroeven of je gehele rek los maken en inkorten dan heb je de mogelijkheid om hem toch te plaatsen scheelt altijd een paar milimeter

Antwoorden (1)

Je kunt die hardeschijfrek weghalen of een fan (als hij in de weg zit)
er is helaas niks anders tedoen anders.
Behalve een grotere kast kopen.