Waarom doet mijn iPhone 6 het niet meer?

Ik heb sinds kort een iPhone 6.

alleen toen heeft mijn neefje mijn telefoon geblokkeerd.

nu staat er "
iPhone is uitgeschakeld verbinding te maken met itunes"

en nu weet ik niet wat ik er verder mee moet doen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dudemeister
6 jaar geleden
eer ik mijn neefje met mijn 600-800 Euro toestel laat spelen mmm.
"Ome 4Real" hij viel en toen zie die krak!
maar buiten dat....
idd met kabeltje naar je pc-laptop waar je hem ooit via Itunes tot leven riep

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat je hem in DFU-Mode moet gaan herstellen. Leg de iPhone aan je PC/Mac en houd eerst de powerbutton 10 seconden ingedrukt. Na 10 seconden druk je ook de home button in, maar laat je de powerbutton niet los. Dit doe je ook 10 seconden. Dan laat je de powerknop los en houd je de homebutton ingedrukt netzolang tot hij in iTunes openspringt. WAARSCHUWING: bij het uitvoeren van een DFU-mode herstel bent u alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zoals stefan omschrijft is de laatste optie, uiteraard als de iphone aangesloten is geweest aan Itunes op een computer, kan je hem eerst aan die computer aansluiten.