Ik wil graag adobe Indesign Cs5.5 kopen. Als ik wil gaan afrekenen,staat er jaar en maand.Is het zo dat het programma na een jaar niet meer geldig is?

Bij het afrekenen kan ik keuze maken tussen Jaar en maand. Als ik voor een jaar kies, betekent dit dat het programma over een jaar niet meer geldig is en dat ik het weer opnieuw moet gaan kopen?
Als dat zo is wil ik graag weten of het mogelijk is 1x te betalen en het heel mn leven te gebruiken. Graag hoor ik het van jullie..
Groetjes, Mientjelientje

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Adobe verkoopt alleen nog cc abonnementen. Dat hij een zeer oude versie probeert te kopen zal ze niet interesseren. Kijk of je ergens een software handelaar kan vinden die nog die oude licenties heeft. Dat scheelt je vast geld en je zit niet aan een maximale houdbaarheid vast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je koopt een licentie voor een jaar of een maand. Als je voor een jaar betaald zal de software na een jaar zeggen "Uw licentie is niet meer geldig" Meestal is dan ook de software niet meer bruikbaar.
Jaspro101
9 jaar geleden
Ja, het is na een jaar niet meer geldig. Ze hebben bij Adobe de pakketten aangepast, je hebt nu een soort abonnement/huur op het programma in plaats van dat je het koopt.
Ritsuka