Wat is een goeie iPod app voor je rooster, cijfers en huiswerk?

Vooral een optie om cijfers in te voeren is belangrijk

Toegevoegd na 2 uur:
Hij moet gratis zijn, en mijn school gebruikt Vocus/Vocuslis/Som

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Als je school gekozen heeft om met magister te werken, kun je de app daarvan downloaden in de appstore.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Numbers het is heel erg je kan er een soort grafiek van maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoezo is dat heel erg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij "heel erg handig" wilde zeggen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor min... Ging per ongeluk. Stomme mobiele site. Wilde reacties lezen maar klikte mis. Wie wil even een plus geven?
iStudiez lijkt mij de perfecte app, ik gebruik het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele handige app hiervoor is iStudiez. Hiermee kan alles wat jij wilt dat die app zou moeten doen.

Als je andere iDevices of een Apple Computer hebt kun je iStudiez ook laten synchroniseren zodat je ook op je computer of ander iDevice je schoolwerk kan beheren.

De iStudiez app is echter wel prijzig, € 2,39 om precies te zijn. Voor de Mac is hij nog duurder: € 7,99. Het is het alleen zeker wel waard.

Aangezien jij een gratis app zou dit geen optie zijn, maar zover ik weet zijn er geen gratis apps om dit mee te doen. Ik maak zelf ook gebruik van iStudiez en het is het zeker waard.