Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie iPod app voor je rooster, cijfers en huiswerk?

Vooral een optie om cijfers in te voeren is belangrijk

Toegevoegd na 2 uur:
Hij moet gratis zijn, en mijn school gebruikt Vocus/Vocuslis/Som

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
593

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je school gekozen heeft om met magister te werken, kun je de app daarvan downloaden in de appstore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Numbers het is heel erg je kan er een soort grafiek van maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoezo is dat heel erg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij "heel erg handig" wilde zeggen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor min... Ging per ongeluk. Stomme mobiele site. Wilde reacties lezen maar klikte mis. Wie wil even een plus geven?
iStudiez lijkt mij de perfecte app, ik gebruik het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele handige app hiervoor is iStudiez. Hiermee kan alles wat jij wilt dat die app zou moeten doen.

Als je andere iDevices of een Apple Computer hebt kun je iStudiez ook laten synchroniseren zodat je ook op je computer of ander iDevice je schoolwerk kan beheren.

De iStudiez app is echter wel prijzig, € 2,39 om precies te zijn. Voor de Mac is hij nog duurder: € 7,99. Het is het alleen zeker wel waard.

Aangezien jij een gratis app zou dit geen optie zijn, maar zover ik weet zijn er geen gratis apps om dit mee te doen. Ik maak zelf ook gebruik van iStudiez en het is het zeker waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding