Hoe moet je een e-mail verwijderen bij een site?

Ik heb bij sommige sites dat als ik wil inloggen, mijn vorige e-mail als aanbevolen staat zeg maar, daar onder staat dan de e-mail die ik nu gebruik. Ik klik steeds op mijn vorige e-mail, zodat je het niet helemaal in hoeft te typen, maar hoe verwijder ik nou mijn vorige e-mail bij die sites? Zodat ik niet steeds die fout maak om op de verkeerde e-mail te klikken. Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K
Amadea
6 jaar geleden
Bedoel je een e-mailadres? Of hoe heb jij dan een e-mail op een site geplaatst, over welke site gaat het?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja! Sorry ik bedoel e-mailadres.
Op netflix, ik logde eerst in met een andere e-mailadres, dus die staat er als ik op het kopje 'e-mail' klik, en dan kan ik dus de e-mailadres aanklikken waarmee ik op die site al een keertje heb ingelogd, alleen heb nu een andere e-mailadres die ik gebruik die er onder staat, waardoor ik dus steeds de verkeerde aanklik..
TurfGraver
6 jaar geleden
Deze wordt door je browser onthouden. Niet door de website.

Antwoorden (1)

Dat wordt door je browser onthouden. Daar kun je ze doorgaans ook weghalen.
Bij Firefox bijv.:
Ga naar Menu -> Preferences (voorkeuren)
Nieuwe pagina opent
Klik links op Security (beveiliging)
Onder het kopje "logins" zit rechts een knop "Bewaarde Logins"
Klik daarop
Een nieuw venster opent, daarin kun je de bewaarde logins zien en verwijderen. Eén voor één of allemaal tegelijk.