Hoe zet ik mijn f-toets instellingen weer goed?

Ik regel mijn geluid, helderheid etc. met mijn f1 t/m f12 toetsen zonder de FN toets erbij te gebruiken. Nu zijn mijn instellingen zo veranderd zonder dat ik het wist (waarschijnlijk op een toets gedrukt). Hoe moet ik dit weer terug veranderen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Op de foto van het toetsenbord kan ik niet zien welk model computer dit is. Op het toetsenbord ontbreekt een aparte "Fn Lock" toets, dus is het een toetscombinatie of (bij bijvoorbeeld Toshiba) een software-instelling (System Settings.exe). Het is helaas niet standaard, het verschilt per computer. Wat je kunt proberen:

- de Fn toets 10 seconden ingedrukt houden
- Fn + ALT indrukken
- Fn + CTRL indrukken
- Fn + ESC indrukken
- Fn + Caps Lock indrukken (bij de Surface computer)
- Fn + F11 indrukken (oude Toshiba modellen)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het is een toshiba satellite Pro NB10-A-12P
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens de handleiding kun je de functie instellen via Desktop -> Desktop Assist -> System & Utilities -> System Settings -> Keyboard.