Hallo, ik had een vraag; ik wil een pc bouwen of laten bouwen, maar zou iemand even willen kijken of deze onderdelen wel met elkaar passen?

Behuizing; BitFenix Nova (white, window)
Moederbord; Gigabyte GA-970A-DS3P
Processor; AMD FX 8350
RAM geheugen; Crucial ballistix Sport LT-DDR4 (8gb, white)
Harde schijf; WD Bleu WD10EZEX 1tb
Videokaart: Asus Dual gtx 1060 o6g of Asus Dual gtx 1050 ti (om het iets goed koper te maken.)
Processor Koeler; Cooler Master Hyper 412s
Optische drive; LG GP57EW4O externe DVD-brander (Wit)

Als er nog wat verbeter puntjes zijn hoor ik het graag! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moederbord ondersteunt geen DDR4. Je uitgekozen geheugen is DDR4.