Iets besteld bij bol.com, leverdata veranderd wat nu?

Donderdag heb ik een game besteld bij bol.com, toen was de status van het product dat het binnen 3 á 5 werkdagen bezorgd zou worden. Nu is dit veranderd in vandaag besteld, morgen in huis. Heb ik het nu morgen, of?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, de kans is groot dat je het dan morgen hebt.

Toegevoegd na 31 seconden:
Je kunt echter ook inloggen onder je eigen account om daar de status van je bestelling te bekijken. Dan kun je zien of het daar ook verandert is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

grote kans dat je het dinsdag of
woensdag vrijwel zeker ontvangt.