Hoe verander ik t geheugen op laptop /tablet?

Ik heb een hp tablet/notebook.
Het interne geheugen is te weinig dit wil ik via een sd kaart uitbreiden.
Maar de pc herkent de sd kaart wel maar kan er niks op overzetten.
Wie weet hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Intern geheugen is qat anders dan opslag ruimte. Een sd kaart zou je alleen voor dat laatste kunnen gebruiken (dus om bestanden op op te slaan).
Krijg je een fout melding als je er wat op probeert op te slaan? Is sd kaart al geformateerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoi ja bedoel eigenlijk ook voor bestanden op te slaan. Hij geeft geen foutmelding maar is ondoorzichtig van kleur zeg maar.
Geformateerd heb ik niet gedaan Hoe moet ik dat dan doen ?
TurfGraver
7 jaar geleden
En je kunt er geen bestanden in opslaan?
Op letter van de sd kaart gaan staan (in overzicht van mijn pc) en dan recter muis knop formateren kiezen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga t proberen. Bedankt alvast

Antwoorden (1)

Je moet de schijf initialiseren en een drive letter toekennen. Je gaat naar de startknop, links onderin en klikt met je rechtermuisknop. Dan kies je voor Schijfbeheer. Daar kun je de schijf initialiseren. Suc6!