Bestaat er een bedrijf/organisatie die bij jou thuis komt om computer/wifi/printer problemen komt oplossen?

Student aan huis had ik gevonden maar daar moet je voor een jaar lid worden. Ik wil geen lidmaatschap maar eenmalige hulp. Ik heb problemen en vele dingen werken niet meer goed. Ontregelt en doet vreemd.
Welk bedrijf/organisatie doet dat zonder abonnement?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke regio?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Randstad
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Google: computerhulp aan huis (Stad/Regio)

Antwoorden (1)

Ik zou contact opnemen met de provider (KPN enz) en je problemen uitleggen, waarschijnlijk sturen ze dan een monteur.