Kun je ook een jaarabbonement in 1x betalen?

Elke maand vind ik wat onhandig.
Ik wil het liefst een onbeperkt abbonement.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
Abonnement *waarop*?
Ritsuka
7 jaar geleden
gaat het over abonnement van sporten, telefoon, internet, tv, iets anders?

Antwoorden (1)

Ligt er aan waar je een abonnement op hebt, maar in de meeste gevallen heb je de keuze om ook jaarlijks te betalen. Dit is vaat goedkoper, omdat er dan minder administratiekosten bij komen, en er minder kans is op wanbetaling.
jc54