Kun je een 2e beeldscherm toevoegen aan je laptop-scherm?

Ik heb een Acer laptop, en ik wil graag nog een laptop erbij kopen en dan de 2 beeldschermen met elkaar verbinden.. Of hoe dat ook maar mag heten, maar kan dit? En als het kan, hoe moet ik dat dan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kun je niet beter een extern beeldscherm erbij kopen dan een laptop?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet.. Ik wil graag nog een laptop erbij die sneller is, voor als ik weg ga ofzo, de gene die ik nu heb is namelijk best langzaam alleen wil hem niet weg doen

Antwoorden (1)

Dit kan via netwerk (aangezien een laptop normaliter geen beeld ingang heeft).

Bijvoorbeeld met:
http://spacedesk.ph/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah Dankjewel! :)