Waar kan je het beste (en goedkoopste) een .nl URL krijgen als je niet in Nederland woont?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (6)

Een .nl url (domein) is vaak niet zo duur, meestal 2 euro of zelfs gratis, máár, dan moet je er wel hosting bij kopen, en dat is dan weer vrij prijzig. Daarom adviseer ik transip.nl , daar is het niet duur en heb je een goede en snelle service.

Trouwens, als je niet in nederland woont, dat maakt niet uit. Je kunt immers ook een (bijv) frans domein kopen als je in nl woont..?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Ja, dat dacht ik ook, maar... hier denken ze er anders over: http://www.rwgusa.com/nl.htm Local Presence: Local presence is required

Requirements: Must have an admin-C located in NL, contact address, phone
Je moet ingeschreven staan bij de KvK. Dus wel van belang. Ik adviseer QDC. Kan ook zonder hosting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
walter
11 jaar geleden
Die KvK-verplichting is inmiddels al weer heel wat jaren geleden afgeschaft. Particulieren kunnen ook een .nl-domein registreren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel.
Je kan gewoon een domein bestellen op bijvoorbeeld:

https://www.mijndomein.nl/

Met of zonder hosting is eigen keuze:

- Los domein 9 euro per jaar
- Domein met hosting 30 euro per jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik adviseer Deziweb,

Niet de allergoedkoopste, maar wel de allerbeste. Veruit.

Voor 30 euro een goede hosting en een gratis domein. Er zit een handig cPanel in en de support is geweldig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Wow! 3000MB webruimte... Ziet er goed uit.
yourhosting.n;
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. URL: € 2,25 voor het eerste jaar... Hosting (8GB) nog geen 10 Euro/maand. Hmmm.... Nice!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, maar die begreep ik niet zo goed.