Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt mijn internet nog deels, terwijl ik afgesloten ben?

Hallo iedereen.
Ik ben René

Mijn internet deed vreemd.
Kon geen enkele site ervoor krijgen of pas na 3 keer laden ofzo, alleen youtube en mijn favoriete online game world of tanks werkt nog.
Nou blijk ik al een week lang afgesloten te zijn van internet, maar op dit moment werken world of tanks en en youtube nog steeds!!
Mijn computer is met de kabel aan de router verbonden dus hij kan ook niet perongeluk op andermans wifi zitten, ook staat er "toegang lokaal en internet" en wel verbonden met mijn router/wifi naam.

Iemand die hier misschien meer van weet?

Mvg René

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je internet afgesloten is, betekent dit dat je geen toegang hebt tot het internet. Als je nog steeds deels toegang hebt, kan dit komen door een storing in je netwerk of door een fout in je routerinstellingen. Controleer je netwerkverbinding en routerinstellingen om te zien of dit het probleem is.
(Lees meer...)
Bronnen:
een jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing